Liitto järjestää koulutuksia sekä alueellisesti että valtakunnallisesti.

JHL:n jäsenet voivat ilmoittautua liiton järjestämille kursseille sähköisesti  koulutuskalenterin kautta, suoraan kunkin kurssin esittelysivulta tai kirjautumalla tunnuksilla omaJHL:ään. Kirjautumisessa käytetään samaa käyttäjätunnusta ja salasanaa.

Ilmoittautuminen päättyy noin viisi viikkoa ennen kurssin alkua. Tarkemmat tiedot löydät koulutuskalenterista.

Ammatilliset opintopäivät ovat ammatillista täydennyskoulutusta ja rinnastettavissa  työnantajan kustantamaan henkilöstökoulutukseen, kun työnantaja osallistuu kustannuksiin maksaen osallistumismaksun ja antaen osallistumisajan työajaksi. Jos on kyse ammatillisesta koulutuksesta, ensisijainen maksaja on työnantaja. Lisää tietoa asiasta.

Tarkemmat tiedot kursseista löydät kurssikalenterista.

Liiton koulutustarjonta on monipuolista, koulutusta on tarjolla kaikille jäsenille ja aktiiveille.

Liiton järjestämistä koulutuksista löytyy tietoa koulutusoppaasta.

Mitä maksaa?

Ammatillisten opintopäivien osallistumismaksu on 50 euroa kurssipäivältä (yht. 100€), jota suositellaan haettavaksi työnantajalta.

Kurssimaksu sisältää koulutuksen, materiaalin, ruokailut ja matkat sekä kurssipaikkakunnan ulkopuolelta tuleville majoituksen hotellissa kahden hengen huoneessa.

Ilman majoitusta kurssimaksu on 30 euroa kurssipäivältä.

Ilman palkkatuloa oleville jäsenille kuten esimerkiksi työttömille ja opiskelijajäsenille kurssi on maksuton. Opiskelijaryhmien osallistumisesta sovitaan erikseen kurssisihteerien kanssa. Kurssin maksajan laskutustiedot tulee ilmoittaa kurssille hakemisen yhteydessä.